موفق ها

  • ۰
  • ۰

آهنگ روانیت بودم محمد لطفی

Download New Music Mohammad Lotfi – Ravanit Boodam

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی به نام روانیت بودم با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ روانیت بودم

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی  روانیت بودم

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ محمد لطفی روانیت بودم

 

شوخی نکن با من دیوونه

یعنی دلت بازم با اونه

حواست کجاست

اصلا میفهمی چی میگی

تو که گفتی دیگه بینتون چیزی نیست

من روانیت بودم تو واسش میمردی

میمردی

تو منو میکشتی دل ازش میبردی

میمردی بیخودی

من روانیت بودم تو واسش میمردی

میمردی

تو منو میکشتی دل ازش میبردی

میبردی بیخودی

دیگه هیچ وقت برنگرد ببین حال من خوب با عکست رو به راست

ته فکرت دنبال از من بهتراست

هی ادامه هی خلاص

بگو آخه چرا خبری ازت نی

همه چی انقد راحت عوض شد تصویر رفت بعدم صدات

جوری که خواستی زمان تلف شد

واست گذشت واست گذشتن

ترسم از این بودناس

هی مراقب باش حرفات پیگرد قلبی داره

تا اینجا هر چی گفتی گفتم باشه اما تا کی

دیگه هیچوقت نمیشم قانع

کات

من روانیت بودم تو واسش میمردی

میمردی

تو منو میکشتی دل ازش میبردی

میمردی بیخودی

من روانیت بودم تو واسش میمردی

میمردی

تو منو میکشتی دل ازش میبردی

میمردی بیخودی

تو که آتیشت تندتر از من بود

تو خودت دیدی جز منه حسود

پشت تو کی موند

هی بهت چی گفت هی فروختیم مفت

اونهمه عشقو اون دل چشات

دل چشات

روانیت بودم

تو واسش میمردی

تو منو میکشتی

دل ازش میبردی

میمردی

منو نترسون از چیزی که باهاش یه بار ترسمو ریختم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۹۸/۰۵/۳۰
  • محمد زمم

نظرات (۱)

  • تبادل لینک هوشمند
  • سلام  اگه دوست داشتید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیمپرتال تبادل لینک رایگان ما دارای بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و بازدید سایت خودتون و ورودی گوگل سایت یا وبلاگ خودتون را افزایش بدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی