موفق ها

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام لعنت به من

download new music Macan Band – Laanat Be Man

دانلود اهنگ لعنت به من از ماکان بند

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ ماکان بند, دانلود آهنگ جدید ماکان بند, دانلود آهنگ ماکان بند به نام لعنت به من , دانلود آهنگ ماکان بند بنام لعنت به من , دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام لعنت به من , دانلود آهنگ جدید ماکان بند لعنت به من , دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ ایرانی, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ لعنت به من , دانلود آهنگ لعنت به من از ماکان بند, دانلود آهنگ لعنت به من با صدای ماکان بند, دانلود آهنگ لعنت به من - ماکان بند, دانلود آهنگ جدید لعنت به من , دانلود آهنگ جدید لعنت به من از ماکان بند, دانلود آهنگ جدید لعنت به من با نام ماکان بند, دانلود آهنگ جدید لعنت به من با صدای ماکان بند, متن آهنگ لعنت به من ماکان بند, متن آهنگ ماکان بند, دانلود آهنگ های جدید ماکان بند, Download New Music, Download New Song, ماکان بند

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ لعنت به من ماکان بند

نمیبینی چجوری موندم تو تنهایی نمیدونی دلم میگیره یه وقتایی
یه وقتایی این دلم بدجوری میگیره همون وقتا که معلوم نیست تو کجایی
نمیتونی انکار کنی خوب بودنمو باشه قبوله اصلا گوش بده به حرفم با توئمو
برو تو گشت بدهکار نیست هیچوقت به حرفام باشی نباشی دیگه فرقی نداره همون آدم تنهام
لعنت به من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره
لعنت به من …

دانلود آهنگ جدید ماکان بند لعنت به من با لینک مستقیم

اشتباه از خودم بود پسر تو دیوونه ای واسه چی عاشقش شدی
اون تقصیری نداشت من ساده بودم اصلا من احمقو بگو که عاشقت شدم

لعنت بهم چرا همه کاراش بی دلیل بود

نباید عاشقش میشدم …

DOWNLOAD

  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • محمد زمم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی