دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام دلخوشی ساده

download new music Reza Sadeghi – Delkhoshie Sade

دانلود اهنگ دلخوشی ساده از رضا صادقی

Delkhoshie Sadeh, Delkhoshie Sadeh by Reza Sadeghi, Delkhoshie Sadeh Download New Song By Reza Sadeghi, Delkhoshie Sadeh Download New Song Reza Sadeghi, Download New Song, Download New Song By Reza Sadeghi Called Delkhoshie Sadeh, Download New Song Reza Sadeghi Delkhoshie Sadeh, avinmusic, Reza Sadeghi, Reza Sadeghi Delkhoshie Sadeh, آهنگ, آهنگ جدید, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Reza Sadeghi, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Reza Sadeghi, دانلود آهنگ جدید Reza Sadeghi به نام Delkhoshie Sadeh, دانلود آهنگ جدید رضا صادقی, دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام دلخوشیه ساده, دانلود آهنگ جدید رضا صادقی دلخوشی ساده, دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلخوشی ساده, دانلود آهنگ رضا صادقی دلخوشی ساده, دلخوشی ساده, دلخوشی ساده دانلود آهنگ رضا صادقی, رضا صادقی, آوین موزیک, کد پیشواز آهنگ های رضا صادقی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام دلخوشی ساده

زندگی انگار مال ما دو تاست

با تو خوشبختی نزدیک اینجاست

بعضی وقتا تنهایی خوبه

یه سفر تنها کوتاه دو تایی خوبه

زندگی اینه دلخوشی ساده

من باشم و عشقت تو باشی و جاده

غصه از قلبم فاصله داره

این هوا انگار ما رو کم داره

ببند چمدونتو خوب میدونی من بدون تو

این دفعه اصلا به جون تو جایی نمیرم

تویی همه چیز من

حتی خدا هم عزیز من

دنیا رو به پام بریزه من جایی نمیرم

پس ببند چمدونتو خوب میدونی من بدون تو

این دفعه اصلا به جون تو جایی نمیرم

تویی همه چیز من

حتی خدا هم عزیز من

دنیا رو به پام بریزه من جایی نمیرم

جاده ی خیسو بوی برگا رو

این خیابونو با ت دوست دارم

وقتی باهامی شونه به شونه

چتر و بارونو با تو دوست دارم

جاده ی رویایی وقتی که اینجایی

خلوته دو تایی با تو خوبه

من که سادم با تو فوق العادم با تو

حس و حالم با تو خیلی خوبه

ببند چمدونتو خوب میدونی من بدون تو

این دفعه اصلا به جون تو جایی نمیرم

تویی همه چیز من

حتی خدا هم عزیز من

دنیا رو به پام بریزه من جایی نمیرم

پس ببند چمدونتو خوب میدونی من بدون تو

این دفعه اصلا به جون تو جایی نمیرم

تویی همه چیز من

حتی خدا هم عزیز من

دنیا رو به پام بریزه من جایی نمیرم